Bezorgen

Welke bezorgopties heb ik?

Je pakketje wordt verzonden via UPC, PostNL of DPD (voor grotere en/of zwaardere pakketten). Dit wordt automatisch gekozen op basis van de afmetingen en gewicht en heeft geen invloed op de levertijd.

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €3,99 per bestelling, Boven € 50,00 zijn er geen verzendkosten verschuldigd. Voor grotere en/of zwaardere producten worden hogere verzendkosten in rekening gebracht. Indien je meerdere producten bestelt geldt het hoogste tarief voor de hele bestelling.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track & trace code via de e-mail. Met de link in die e-mail kun je het bezorgmoment aanpassen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling hier vinden. Als je pakketje overgedragen is aan de bezorgdienst, ontvang je een Track & Trace link per email. Hiermee kun je je pakketje volgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen afgeleverd. Je kunt je pakketje volgen via de Track & Trace link, die je per mail ontvangt zodra je pakketje is overgedragen aan de bezorgdienst.

Kan ik mijn online bestelling afhalen in de winkel?

Het is op dit moment niet mogelijk je online bestelling af te halen in de winkel.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen nadat ik besteld heb?

Helaas is het op dit moment niet mogelijk je bezorgadres te wijzigen. In sommige gevallen is het nog mogelijk om het bezorgadres aan te passen via de track & trace code die je per e-mail ontvangt zodra jouw pakket verzonden is.

Wat kan ik doen als ik mijn bestelling niet kan aannemen?

Via de Track & Trace link in je email kun je een nieuw bezorgmoment of andere bezorglocatie kiezen. Als je niet thuis bent bij bezorging dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een UPC, PostNL/DPD-punt in de buurt. UPC, PostNL of DPD laat natuurlijk een kaartje of een mailtje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen.

Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet is, of niet geleverd is?

Neem hiervoor contact op met Makra-Shop klantenservice via het contactformulier. Vermeld het ordernummer en voeg een duidelijke beschrijving of foto toe.

Kan mijn bestelling worden bezorgd op een buitenlands adres?

Op dit moment is de Makra-Shop alleen beschikbaar in Nederland en bezorgen wij alleen in Nederland.